Subject: "Tartu maakond, Tartu vald, Kämara küla, riigitee 41 Kärevere - Kärkna km 3,231 Vahemetsa katastriüksusele (tunnus 38301:001:0038) ristumiskoha ehitamise põhiprojekt" töö nr PP-24-22 projektikohase ehitustegevuse teostamiseks lepingu taotlus.
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Caspar Rüütel' <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 13:17:14 +0300

Transpordiamet (Maanteeamet)

Valge 4, 11413 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

„Tartu maakond, Tartu vald, Kämara küla, riigitee 41 Kärevere – Kärkna km
3,231 Vahemetsa katastriüksusele (tunnus 38301:001:0038) ristumiskoha
ehitamise põhiprojekt“ töö nr PP-24-22 projektikohase ehitustegevuse
teostamiseks lepingu taotlus.

Marina Minerals OÜ (reg.nr. 11349875) tellimusel on Teelahendused OÜ-l
valminud töö „Tartu maakond, Tartu vald, Kämara küla, riigitee 41 Kärevere
– Kärkna km 3,231 Vahemetsa katastriüksusele (tunnus 38301:001:0038)
ristumiskoha ehitamise põhiprojekt“.

Kavandatava tegevuse eesmärgiks on riigitee 41 Kärevere – Kärkna km 3,231
uue ristumiskoha ehitamine, mis tagab juurdepääsu Vahemetsa (tunnus
38301:001:0038) katastriüksusele ning hakkab teenindama Kämara
liivakarjääri.

DIGI-projekti saab alla laadida siit:

https://www.dropbox.com/scl/fi/klicx6yay88be5tdk7qjt/CD_PP-24-22-K-mara-ms
_260724.zip?rlkey=4xnjf9naat7ugjhd9dwjtasbc
<https://www.dropbox.com/scl/fi/klicx6yay88be5tdk7qjt/CD_PP-24-22-K-mara-m
s_260724.zip?rlkey=4xnjf9naat7ugjhd9dwjtasbc&dl=0> &dl=0

Koopia:

Caspar Rüütel  [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega,

Aleksandr Afanasjev
TEELAHENDUSED OÜ

Mob: +372 521 5058 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]